Dirbant su vokišku šokoladu SCHOGETTEN, puikiai žinomu dėl savo unikalios 18 atskirų gabalėlių pakuotės, vienas iš pagrindininių tikslų buvo keisti prekės ženklo pozicionavimą socialiniuose tinkluose – nuo į vaikus/paauglius orientuotos komunikacijos – į gyvenimo akimirkas, kuriose lengva dalintis ir mėgautis SCHOGETTEN šokoladu, ir platesnės auditorijos pritraukimą.
Komunikacijos kanalai
Pagrindiniu komunikacijos kanalu buvo pasirinktas Instagram, nes 90% tikslinės auditorijos naudojasi būtent šiuo soc. tinklu. Nors paskyros sekėjų skaičius Facebook yra didesnis, šis kanalas pasirinktas kaip palaikantysis.
Pozicionavimas
SCHOGETTEN – šokoladas, kuriantis malonias gyvenimo akimirkas. Šokoladas, kuriuo labai lengva dalintis ir mėgautis bet kur ir bet kada.
Pagrindinė žinutė
SCHOGETTEN šokoladas, kuriuo patogu ir lengva mėgautis ir dalintis su draugais, nes jis turi net 18 atskirų gabalėlių vienoje pakuotėje.
Turinys
Sukūrėme SCHOGETTEN nuotraukų filtrą, kuriuo retušuojamos visos komunikacijai skirtos nuotraukos. Taip pat į komunikaciją įtraukiami reels bei stories, kas šiuo metu Instagram veikia geriausiai.