Pastolių montavimo ir techninės izoliacijos srityse besispecializuojanti įmonė „Globalita“ susidūrė su iššūkiais įdarbindama kvalifikuotus darbuotojus per tradicinius darbo skelbimų portalus. Mes žinojome efektyvų šios problemos sprendimą, nes esame vieni pirmųjų, kurie pradėjo naudoti Facebook Leads reklamos būdą potencialių darbuotojų pritraukimui.
Užduotis
a) Socialinių tinklų pagalba gauti, kiek įmanoma daugiau potencialių darbuotojų lead‘ų, su kuriais toliau galėtų dirbti personalo skyrius.
b) Išlaikyti metinę lead‘o kainą sutartame biudžete.
c) Pasiekti reikšmingą tinkamų potencialių darbuotojų lead‘ų ir faktinių įdarbintų asmenų skaičiaus padidėjimą.
Iššūkis
Pagrindinis iššūkis, su kuriuo susidūrėme – tai nuolat besikeičiančios Meta reklamos taisyklės ir jų interpretavimas darbo skelbimų kategorijoje. Vienas esminių pasikeitimų, kuris padarė žymią įtaką – lygių teisių diskriminacijos punktas, apribojantis targetinimo galimybes pagal lytį. Radome tam tikrą sprendimą ir čia, kurio dėka 85% pasiekiame mums reikalingą vyriškos lyties asmenų grupę.
Rezultatai
Lyginant tradicinius darbuotojų paieškos kanalus su mūsų pasiūlytu sprendimu, potencialių darbuotojų skaičius išaugo XX kartais.
Įdarbintų darbuotojų skaičius iš gautų lead‘ų taip pat sudaro XX%.
Augo Globalita atpažįstamumas tarp šios srities darbuotojų bei naujai ateinančiųjų į šį darbo sektorių.
Išvada
Globalitos ir mūsų bendradarbiavimas yra sėkmingas socialinių tinklų įdarbinimo pavyzdys naujų darbuotojų paieškoje. Tinkamai pasirenkant Facebook reklamos formas, tikrai galima efektyviai ir ekonomiškai (lyginant su standartiniais kanalais) pritraukti didelį kiekį potencialių darbuotojų.