fbpx

Sultra

Sultra – tai profesionalių elektrinių plaukų formavimo įrankių prekinis ženklas. Šis JAV kurtas ir ten puikiai žinomas prekės ženklas savo plėtrą Europoje pradėjo nuo Baltijos šalių. Mūsų šalies distributoriai pasitikėjo mumis ir suteikė galimybę rūpintis visu marketingu: nuo marketingo strategijos sukūrimo iki pilno jos įgyvendinimo.

Sultra įrenginiai skirti tiek B2B, tiek B2C sektoriams. Tad buvo pasirinkta turėti dvi atskiras strategijas, kurios būtų apjungiamos per turinio išpildymą.

B2B strategija

Norėjosi rinkai ištransliuoti, kad šis prekinis ženklas tikrai yra profesionalus ir skirtas naudoti profesionalams. Tad buvo atrinkti geriausi Lietuvos grožio salonai, su kuriais norėtume bendradarbiauti, bei ieškojome išskirtinio salono, kuris galėtų tapti Sultra ambasadoriniu salonu Lietuvoje. Mūsų pirmasis pasirinkimas buvo puikiai vertinamas Kukla grožio salonas Vilniuje, jų komandai išbandžius Sultra įrenginius, jie sutiko tapti Sultra ambasadoriniu salonu Lietuvoje bei eksliuzyviniu fiziniu prekybos tašku Vilniuje.

Taip pat norint tinkamai formuoti prekės ženklo įvaizdį bei pasiekti tikslinę profesionalų auditoriją sudarėme ambasadorystės sutartį su viena žymiausių ir populiariausių plaukų stilisčių Lietuvoje Anželika Wojc, kuri dirba su Lietuvos įžymybėmis bei populiariausiais veidais.

B2C strategija

Kaip visiškai naujam prekės ženklui Lietuvoje, reikėjo kuo įmanoma daugiau sklaidos žinomumo didinimui bei pardavimų skatinimui. Priėmėme sprendimą, kad dirbame su pasirinktomis influencerėmis, siekiant sklaidos bei pardavimų skatinimo su influencerių nuolaidos kodu.

Paraleliai su influencerių komunikacija, leidome ir Facebook bei Instagram reklamų kampanijas. Didžiausią ROI (apie 3x) mums pavyko pasiekti su Advantage+ katalogo reklama. Bei apie 2,5x ROI – naudojant video formato reklamas Instagram stories.

Taip pat buvo vykdoma nuosekli socialinių tinklų komunikacija, pagal parengtą strategiją ir numatytus komunikacijos blokus. Išsikeltas komunikacijos tikslas buvo įrenginių pristatymas ir norimo įvaizdžio formavimas.

B2B ir B2C strategijos sėkmingai apsijungė per komunikaciją Instagram socialiniame tinkle. Sultra Instagram profilyje galėjai rasti Sultra ambasadorės Anželikos Wojc patarimus, kaip teisingai naudoti Sultra įrenginius, kuriant konkrečias šukuosenas bei įvaizdžius, šių įrenginių privalumus bei išskirtinumą. Taip pat buvo gausu „backstage“ iš grožio profesionalo kasdienybės: profesionalių fotosesijų, madingų renginių, žinomiems žmonėms kuriamų įvaizdžių ir pan., kas taip pat prisidėjo prie norimo įvaizdžio formavimo. Sultra ambasadorės Anželikos Wojc turinys buvo informatyvus ir įdomus grožio srities profesionalams, bet tuo pačiu ir moterims, norinčioms šiuos įrenginius naudoti asmeniniais tikslais.

Rezultatas

Per dvejus metus pavyko iš visiškai niekam nežinomo prekės ženklo Lietuvoje, padaryti #2 pasirinkimą tarp B2B pirkėjų (pirmoje vietoje išliko Dyson), bei #3 pasirinkimą tarp B2C pirkėjų (remiantis atliktos apklausos duomenimis). Todėl manome, kad mūsų pasirinktos strategijos ir jų įgyvendinimas buvo sėkmingas, ypač atsižvelgiant į turėtą biudžetą, kuris tikrai nebuvo labai didelis. Jei atvirai, gaila, kad šis prekės ženklas buvo parduotas ir naujieji savininkai nusprendė pasitraukti iš EU rinkos, susikoncentruojant į vietinę, JAV, rinką.

Mes žinome, kaip pasiekti norimą rezultatą!

Įmonės rekvizitai:
UAB Idėjų pulsas
Į. k. 303200913
PVM k. LT100008194314
Žvejų g. 2, Klaipėda

©2024 UAB Idėjų pulsas. Visos teisės saugomos

Ženkite pirmą žingsnį jau dabar!

Užpildykite šią trumpą kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime.